[Pardus-kullanicilari] pardus'da netbeans ve mysql?

bilal tonga benimadimneydi at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 02:48:31 EEST

merhabalar,

Pardus üzerine mysql kurulu ve çalışıyor.Netbeans kurdum ve jdbc yardımıyla
mysql'e sorgulamayı deniyorum fakat aşağıdaki hatayı alıyorum.

[image: mysql netbeans hata]

Netbeans Mysql connector'ü de birlikte kuruyor.Belki onda hata vardır diye
mysql sitesinden indirdim ve onunla denedim gene aynı hata.

mysql şifresi öntanımlı olarak boş geliyor.şifreyi değiştirmedim.boş
şifreyle myphpadmin'e giriş yapıp değişiklikleri yapabiliyorum.

--
Bilal Tonga