[Pardus-kullanicilari] Resim Dosyalarını PDF Formatına Dönüştürme Programı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 01:57:30 EEST

merhaba,

pdf yapmak istediğiniz dosyayı bir resim görüntüleme programı (gwenview
mesela) ile açtıktan sonra yazdırma menüsünde yazıcı olarak "dosyaya
kaydet(pdf)" seçeneğiyle istediğinizi yapabilirsiniz...

birden çok dosya ile uğraşıyorsanız dosyaları bir sunum dosyası yapıp onu
pdf olarak kaydetmek de düşünülebilir.

alternatif olarak komut satırından da bu işlemleri yapabilirsiniz, bu konuda
ufak bir arama yapmam lazım şimdilik aklıma gelmedi...

05 Ekim 2008 Pazar 01:42 tarihinde Bay Filosophia Bay Filosophia <