[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Bay Filosophia Bay Filosophia bay_filosophia at hotmail.com
5 Eki 2008 Paz 01:36:01 EEST

> Arkadaşlar bugün sistemimi formatlayarak yeni bir Pardus kurdum.90 GB
> depolama alanı ayırdım.Ama nedense o alana ulaşamıyorum.Daha doğrusu o alana
> depolama yapamıyorum.Ne yapmam gerekiyor?Yardımlarınız için şimdiden
> teşekkürler.

Ayırdım dediğiniz yeri biçimlendirdiğinizden emin misiniz?
Biçimlendirdiyseniz nasıl bir hata alıyorsunuz?

Biçimlendirdim nasıl bir hata mesajı aldığıma gelince ''erişim engellendi'' mesajını alıyorum

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/