[Pardus-kullanicilari] Son güncelleme, firefox açılmıyor...

selim ok selimok at gmail.com
5 Eki 2008 Paz 00:42:56 EEST

Merhabalar,
Bahsettiğiniz bu sorun geliştiriciler tarafından biliniyor. Bugün üzerinde
konuşuldu. Olmaması gerek ve gözden kaçan bir durum. Ben tüm geliştiriciler
adına bu sorundan dolayı özür diliyorum. Çok daha dikkatli davranılması
gerekirdi.

Tüm kullanıcılardan bu konuda anlayışlı olmalarını diliyorum. Eğer
güncellemelerini yapmamış kullanıcılar varsa bu sorun çözülene kadar
güncelleme yapmasınlar. Aksi taktirde Firefox'u kullanamayacaklar.

İyi çalışmalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/