[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
4 Eki 2008 Cmt 21:45:34 EEST

On Saturday 04 October 2008 16:50:55 Onur Barlas wrote:
> Ne yapacagımı sasırdım, belkide 2007 donerim.

Sorun Pardus'tan değil, Nvidia'nın ekran kartı sürücülerinden kaynaklanıyor.

> Ati kartlarda da aynı sorun var mı acaba.

Ati kartları, en azından şu anki sürücülerle çok daha iyi bir durumda değil.
Ancak, önümüzdeki sene içerisinde Linux sürücüleri için hatırı sayılır
güzellikler yapacaklarını söylediler. Bakalım, durum ne olacak...

--
Deniz Ege Tunçay
Özgürlük İçin.. Pardus! - http://www.ozgurlukicin.com/