[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
4 Eki 2008 Cmt 21:43:27 EEST

On Saturday 04 October 2008 19:50:27 Hamit Giray Nart wrote:
> Merhaba Onur Bey,
> Nvidia X Sunucu .ayarları arabirimini yüklediyseniz oradan; yüklemediyseniz
> Tasma Görüntü Yöneticisi'nden ekran çıkışını ekranınıza göre ayarlayın
> (dijital ya da analog) ekranınızın da Aygıtlar'dan marka ve modelinizi
> tanımlayın. Bende sorunu çözmüştü.
> Kolay gelsin.

İçimden bir ses, sanki Görüntü Yöneticisi varken Nvidia X Sunucu'yu kurmanın
gereksiz olduğunu söylüyor. Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım da bu sorundan
şikâyetçiydi, depodan son sürüm Nvidia sürücülerini kurdum ve Görüntü
Yöneticisi'nden gerekli ayarları yaptım, şu an sorunsuz kullanıyor.
Bahsettiğim arkadaşta da bashi geçen Nvidia 8600GT var.

--
Deniz Ege Tunçay
Özgürlük İçin.. Pardus! - http://www.ozgurlukicin.com/