[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı

Onur Barlas onurbarlas at yahoo.com
4 Eki 2008 Cmt 11:00:07 EEST

Merhaba

2008'i kurduğumdan beri ekran kartıyla sorun yaşıyorum.Ekran kartım nvidia 8600 gt.Sürücüsü kurulu görünüyor, hatta başlarken nvidia logosuda görünüyor ama sanki sürücüsü kurulu değil gibi.Bir pencereyi taşırken ardndan iz oluşuyor.Özellikle firefox tam bir işkence.Sayfayı aşagı doğru kaydırırken çok ağır ve yazılar uzuyor, sekmeler arası geçiş çok yavaş.Bazı yazılar net görünmüyor.

Aynı kart 2007'de böyle değildi.Aynı sorunu yaşayan veya bir fikri olan  varsa , yardımlarınızı bekliyorum.