[Pardus-kullanicilari] merhaba yardýma ihtiyacým var pardüs sistemine sahip olmak isityorum tüm gün sayýsýz deneyiþim bir çözüme ulaþmadý.Yardým ederseniz sevinirim

özgür tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
3 Eki 2008 Cum 10:38:48 EEST

Açılış yöneticiniz Pardus'u tanımıyor. Aynı bilgisayarda XP ve Pardus'u kullanmak istiyorsanız bilgisayarınıza format atıp önce Pardus'u kurmanız gerekiyor. Pardus açılış yöneticisi Grup başa yüklenecek. Yükleme sırasında bölme yapmanız gerekiyor. "C" ve "D" gibi. Pardus cd'si kurulum sırasında bölme yapmak isteyip istemediğinizi soracaktır. Daha sonra ayırdığınız bölümlerin birine Pardus'u kurun. Daha sonra da diğer bölüme Xp'yi kurun.
Pardus açılış yöneticisi her iki işletim sistemini de tanıyacaktır. Kolay gelsin.

--- 02/10/08 Per tarihinde sarar_07 at hotmail.com <sarar_07 at hotmail.com> şöyle yazıyor: