[Pardus-kullanicilari] Bedava CD Dağıtımı Hakkında.

abdullah kavaklı kavaklim at gmail.com
2 Eki 2008 Per 19:56:03 EEST

Bu uzunca bir mesele ama özet olarak şunu söylemeli, Ubuntu arkadaşın dediği
gibi şirketleşmiş ürünleri olan bir marka, Pardus öyle değil. Ama bu cd
yollama meselesi daha çok kullanıcıya ulaşmak için bir adım olabilir. Ubuntu
şuan türkiyede sevilen bir yerde ama pardus yurtdışında böyle bir marka mı,
bilmiyorum; ama zannetmiyorum. Daha yeni yeni ayaklanıyoruz, bir alışma
dönemi, cafcaflı cdler içinde, güzel bir kutuda pardus cdniz olsa üzerinde
de bir pars resmi, benim ilk bilgisayarımın o renkli cdleri benim çok hoşuma
gitmişti mesela, üzerinde elle yazılmış bir cd'den daha itibarlı olacağı
kesin.. bir malın görüntüsü de en az o malın kalitesi kadar önemli, apple
sadece çökmeyen bir bilgisayar üretmesinden dolayı mı bu kadar çok satıyor
yoksa hem kaliteye hem görüntüye önem verdiği için mi? Bence Pardus'un
değerinin bilinmesi için biraz da para ödenmesi gerekir. Cd yapılabilir ama
paralı olsun cüzi bir miktar... sembolik. 5 lira 10 lira gibi, hem dağıtım
konusu ve bütçe meselesi hallomuş olur, hem üzerindeki resimlerle bile bir
reklam yapılmış olur. Ben böyle düşündüm siz ne dersiniz bilmiyorum.
Selamlar

Abdullah Kavaklı