[Pardus-kullanicilari] etc klasörüne yazma izni vermek

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
2 Eki 2008 Per 16:42:06 EEST

Emre bey

Ben apache sunucusunu test için yaptım. Zaten kendime ait kiralamış olduğum
windows ve linux sunucularım var. yani evimden site yayınlama derdinde
değilim. Tabi ki yaptığım tehlikeli bir şey. Ancak sadece apachiye yazma
izni verdim. kurulumu yapıp denemelerim bittikten sonra da apache yi
kaldıracağım böylelikle de yazma izni  verdiğim klsaör ve dosyalarda
silinecek ve tehlikeli bir durum kalmayacak. İlginizden ve uyarınızdan
dolayı teşekkür ederim.