[Pardus-kullanicilari] yeni pardus çekirdeklerini ubuntu grub da ayarlamak

yasin şahin pardus at erdiyar.net
2 Eki 2008 Per 15:28:32 EEST

bilgisayarımda şu an sadece pardus yüklü(sonunda xp den kurtuldum - gerçi tv
kartım çalışmıyor ve yazıcımın renkli kartuşu bitince sadece siyah kartuşla
beyaz kağıda beyaz yazdırıyor ama olsun).

pardusun üstüne ubutuyu kurmak istiyorum (bazan gnome yi gezmek paketleri
denemek istiyorum)

daha önce bu işi yaptığımda ubuntunun grubu pardusun grubunu silmiş kendisi
yerine geçmişti ( önce ubuntu sonra pardus kursam pardusun grubu ubuntuyu
görmüyor)

fakat pardus için yeni çekirdekler geldiğinde bunu ubuntunun grubuna
ayarlayamadığım için pardusu hep eski çekirdekten kullanmak zorunda kaldım.

ubuntunun grubuna yeni pardus çekirdeklerini nasıl ayarlarım?