[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 ve 2008.1 Pidgin Kilitlenme ve Bağlantı Kopması Problemi

Cortex Linux corlinux at gmail.com
2 Eki 2008 Per 13:48:53 EEST

Orhan Serdar İvegener wrote:
> Merhaba Serbülent Bey;
>
> Elde ettiğim log ları gönderiyorum. Firewalı kapatma şansım yok. Ancak
> aynı anda çalışan başka pcler deki Pardus 2007 1.2.3.  sürüm Pidgin ve
> Gaim programları problemsiz çalışıyor.
>
> -Serdar İVEGENER
>  Bursa Ecza-Koop.

x-x-x-x-x- kırpıldı -x-x-x-

Serdar bey, kasıtlı olarak başlığı değiştirmedim ki,-dikkatinizden
kaçmasın diye..
Pardus kurduğumuz eczacı arkadaşlar
http://www.sgk.gov.tr/wps/portal/ESGK/EEczane
adresinden on-line fatura işlemleri vs. yapmak için Microsoft JAVA
uygulamasını yüklemek zorundaymışlar!
Nasıl bir kod çevriliyorsa, Pardusla giriş yapmak istediğimizde
pardus/firefox çakılıyor.
Gerçi daha dogrusu SGK'yı Linux Kullanıcıları Derneğine şikayet etmek
galiba--, Sizin buldugunuz bir çözüm varsa paylaşır mısınız ?

Teşekkürler
Dr. Bekir SONAT
mailto:bekirsonat at gmail.com