[Pardus-kullanicilari] Pidgin-encrypt nasıl kurulur ?

Bünyamin bunizz at gmail.com
30 Kas 2008 Paz 01:58:55 EET

Selamlar..

Msn hesabıma pidgin ile giriş yapar yapmaz aşağıdaki hatayı aldım.

Invalid certificate authority signature

The certificate chain presented by rsi.hotmail.com does not have a valid
digital signature from the Certificate Authority from which it claims to
have a signature.

gTalk, Aol, icq, yahoo hesaplarıyla tek tek denedim. Hiç bir sorun çıkmadı.

Bir tek msn hesaplarında, pidgin-encryption aktif halde iken mesaj
gönderince  "*Requesting key...*" mesajı çıkıyor ve öyle bekliyoruz :).
Devamı gelmiyor...