[Pardus-kullanicilari] RE: hp1600 lazerjet yazıcı

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
29 Kas 2008 Cmt 18:44:29 EET

Driver'ı indirdikten sonra kurmak için bir grup ve kullanıcı eklemek gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam.
İsterseniz indirdikten sonra kurulum için konsoldan verdiği hataya bakıp, ( hata da kullanıcı ve grup ismi yazıyordu) kullanıcı ve grubu oluşturup, kurulumu tamamlayabilirsiniz.

Mustafa Cem ARMUTLU