[Pardus-kullanicilari] mysql sunucu problemi

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
29 Kas 2008 Cmt 18:31:38 EET

baştan anlatıyorum...
tasmadan servislere girip mysql i seçip çalıştır tuşuna basıyorum... mysql
in yanında çalıştığını belirten yeşil ok ikonu çıkıyor. fakat tasmayı
kapatıp tekrar baktığımda durmuş olarak gözüküyor...
konsolu root olarak açıyorum
service komutu ile çalışan servislere bakıyorum mysql durmuş vaziyette
service mysql_server start  komutu ile çalıştırıyorum
mysql çalıştırılıyor mesajı alıyorum
tekrar service komutu verince bakıyorum mysql çalışmıyor

umarım sorunumu anlatabildim =)

29 Kasım 2008 Cumartesi 18:27 tarihinde Serdar DALGIÇ <