[Pardus-kullanicilari] Ubuntuyu pardusun grubuna ekleyemiyorum.

ismail ismailparduslist at gmail.com
29 Kas 2008 Cmt 15:52:09 EET

Şu anda ubuntunun grubunu kurdum. Pardus girdisini ilk sıraya yerleştirdim ön
tanımlı açıyor. Kubuntu girdisini de ekledim. (Nedense kendi eklemedi onu.)
Kubuntu açılıyor ama ilk önce ubuntunun turuncu giriş ekranı geliyor.
Pardus grubuna daha önce root (hd0,4) "ubuntu için" root (hd0,5) "kubuntu
için" eklemiştim. Kubuntu açılış ekranını geçti grafik ekran açılmadı. Ubuntu
hiç açılmadı.
Pardus grubunu tekrar kurup dediğiniz satırları birazdan deneyeceğim.
Ubuntunun grubu gözüme pek hoş gelmiyor. :)