[Pardus-kullanicilari] Yazıcı çıktısı alamıyorum

celalettin sugurtin djelals at hotmail.com
28 Kas 2008 Cum 15:06:39 EET

Her yönüyle beğenip taktir ettiğim PARDUS'u bilgisayarımda ikinci,
hatta çoğu zaman birinci OS olarak kullanıyorum. Emeği geçenlere
teşekkür ediyorum. Arkadaşlar, Elimdeki Xerox workcentre pe114 e  USB /
SERİ çok fonksiyonlu lazer yazıcımı kullanamıyorum. Yazıcı listesinde
görünüyor. Yazdırma komutu yolladığımda / ya da yazıcıyı dene komutu
verdiğimde başarılı bir şekilde yazıcıya yollandığı belirtiliyor, ancak
çıktı alamıyorum. Ne yapabilirim? Bir sitede bu yazcı için WC 3119
modelinin sürücüsünün iyi olacağı yazıyordu. Dosyayı indirdim ama onu
da nasıl yükleyeceğimi bilemedim. Selamlar.
Lancez des recherches en toute sécurité depuis n'importe quelle page Web. Téléchargez GRATUITEMENT Windows Live Toolbar aujourd'hui !
http://toolbar.live.com