[Pardus-kullanicilari] gparted kullanımı

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
27 Kas 2008 Per 23:11:38 EET

Gparted' formatladığınız fat bölümünü Manage Flags kısmından "boot" olarak işaretlediğinizden emin olun.

"Şimdi doğru oldu.... :)"

Mustafa Cem ARMUTLU

Date: Wed, 26 Nov 2008 22:36:36 +0200
From: selsin33 at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] gparted kullanımı

yazılanları tekrar uyguladım.hepsi tamam yanlız açılışı usb harddisk ten açınca siyah ekran ve "non-system dick or disk replace and strike erorr any key when ready" yazısı çıkıyor.