[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
27 Kas 2008 Per 15:38:10 EET

Perşembe 27 Kasım 2008 tarihinde, Fehmi YAZICI şunları yazmıştı:
> Aynı testi ben ubuntuda yaptım (8.10) ortalama fsp 12.58 verdi. E-mailde
> herhangi bir problem yok. Ekran kartım intel 945g

8.10 yeni çıkmış bir sürüm. Dolayısıyla yeni Xorg sürümünü içeriyor. Xorg'un
yeni sürümünde 2B hızlandırma konusunda birçok iyileştirme yapıldı. Ancak 2008
serisinde bu sürümlere geçmemiz mümkün değil. Bunların güncellenmesi neredeyse
bütün sistemin yeniden derlenmesini gerektiriyor. Üstelik ABI/API de değişti.

Mesela Ubuntu Hardy ile karşılaştırırsanız diğer uygulamalardan kaynaklı
sorunları tesbit etme şansı olabilir.