[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
27 Kas 2008 Per 14:36:52 EET

Dizüstü bilgisayarım ekran kartı Intel 945. Gmail de fare ile aşağı
kaydırma sorunu olmuyor. Bir arkadaşın yolladığı testte ortalama 9fps
filandı.

Firefox'daki genel sorunumun www.milliyet.com.tr gibi haber
sitelerindeki flashlar ve bazı forum sitelerindeki reklamlar (sanırım
onlar da flash). Bu tarz sitelerde aşağı kaydırma sorun çıkartıyor,
kesik kesik oluyor görüntü.

Doğan Yıldız: Gmail'ın "text mode" dediğinize nasıl geçiyoruz? Onu da
deneyeyim