[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

Bünyamin bunizz at gmail.com
27 Kas 2008 Per 12:14:09 EET

Selamlar herkese,

1. Benim şuan kullanmakta olduğum gmail hesabım bunizz at gmail.com. Bu
üyelikten çok rahat girip istediğim işlemi çok rahat yapıyorum ve harhangi
bir sıkıntı yaşamıyorum. Yazıları seçiyorum,scrooll yukarı aşağıkaydırıyorum
kendime 60 kadar mail gönderdim herbirinin detayını açtım up uzun sayfalar
oluştu gmail sayfasında fakat en ufak bir kasma yaşamadım.

Firefox, internet explorer, opera ile denedim hiç bir sorun olmadı. İşletim
sistemim Windows XP SP3.

2. www.gmail.com 'a girdim ve türkçe bir üyelik açtım. açtığım