[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
27 Kas 2008 Per 09:01:34 EET

selim ok wrote:
> Gece gece uyku tutmadı, bir kaç test yaptım.
> nv sürücüsü ile oldukça hızlanıyor. Şu adreste [1] rakamlarla
> ölçebileceğimiz bir test var. Buradaki rakamlar bende nvidia
> sürücülerini kullanırken 1-2 arası değişirken, nv'de 9-10 civarı.
>
> Fakat gel gör ki nv'de de doğru çözünürlüğü kullanamıyorum. Pff..
>
> [1] http://www.craftymind.com/factory/guimark/GUIMark_HTML4.html
>

> --
> One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/
Arkadaşlar Gnu/Linux üzerinde sürücü ne demek? Windows için sürücüleri
yüklemek gerek vs.. tamamda Gnu/Linux tak çalıştır değil mi? Sürücü
mantığı nasıl neye göre nasıl davranıyor ve hal böyle iken sizin NV ile
yaşadığınız sıkıntı nasıl oluyorda sürücülerden olur ve NV linux için
sürücü ver miyor mu?

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.