[Pardus-kullanicilari] web tarayýcý

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 11:25:12 EET

Merhaba Huseyin Bey,

Bilgisayarinizin ozellikleri nedir? Benimki 2 gigabyte ram'li giris seviyesi
Core2Duo islemcili bir sistem. Firefox benim bilgisayari sadece bol flash'li
sitelerde kasiyor, onu da flashlari durduran bir eklenti ile hallettim.

Opera ise isvicre cakisi gibidir, RSS falan destegi vardir biyerlerinde,
biraz kurcalayin isterseniz.

Emre