[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 34, Konu 166

Linux Kullanıcı benlinux at hotmail.com
26 Kas 2008 Çar 10:51:37 EET

İlginiz için öncelikle teşekkür etmek isterim.

Öncelikle Bu PDC olayında küçük bir ayrıntıyı atladığımı düşünüyorum. user ve share bazda grift kombinasyonlar da kullanarak bir çok lokasyon/kullanıcı düzeyinde tanıtım yapabilfiğime inanıyorum. Deneyimli bir YBS danışmanı olmam nedeniyle özellikle orta ölçekli işletmelerin otomasyon alanındaki beklentilerini hemen hemen tam anlamıyla bilmekteyim. Pardus u bu bağlamda orta ölçekli ofisler için eksiksiz ve uygulanabilir bir işletim sistemi olarak uygulayabilmek ve anlatabilmek çabasındayım. Bir gönül işi olduğunu bahsedeceğim son yerin de bu site olduğunu sanırım belirtmeme gerek yok. Burada bir noktayı belirtmek isterim ki zamanında vindoz un haksız saldırısına maruz kalıp yargı sürecinden de sağ salim geçebilmiş ve 80 li yılların sonlarında Unıx, xenix türevleri kullanabilme şansına sahip ve bu sistemlere saygı ve gönül bağı ile bağlı bir kullanıcıyım.

Emekli sayılabileceğim şu günlerde sizlerin de sayesinde Linux ailesinden Pardus umuza hizmet etmeye çalışmak en büyük dileğim.

Bu nedenle ayağım tökezlediğinde sizlerden yardım alabilirsem tanıtım ve yaygınlaşmada gerçekten çorbada tuzum yanında sirkesi sarımsağı vs de olan bir gönül dostu olabileceğimi düşünmekteyim.

Aşağıdaki konfigürasyon dosyamı inceleyip yardımcı olabileceğiniz temennisiyle tüm arkadaşlarımıza başarılar ve sabırlar diliyorum.

Saygılarımla
Tansu AVCI
***************************************************************************************
Not :
1, testparm da

Server role  ROLE_DOMAIN_PDC
çıktısını

ve

2. smbclient -L localhost -N de de

Domain=[BORINTERNAL] OS=[Unix] Server=[Samba 3.0.31]
ile
Anonymous login successful

            Sharename       Type      Comment
            ---------       ----      -------
            netlogon        Disk      PDC Netlogon Paylaşımı
            profile         Disk
            public          Disk      Genel Paylaşım
            IPC$            IPC       IPC Service (Pardus2008 (Pardus Server))
Anonymous login successful

            Server               Comment
            ---------            -------
            IZMIRHELPDESK        ÿzmir Helpdesk/ ÿzmir
            IZMIR_HELPDESK       ÿzmir Helpdesk / ÿzmir
            PARDUS2008           Pardus2008 (Pardus Server)

            Workgroup            Master
            ---------            -------
            BORINTERNAL          PARDUS2008

çıktısını

almaktayım.

3.  Pardus samba.conf dosyam da,

[global]
workgroup = BORINTERNAL
server string = %h (Pardus Server)
domain logons = yes
os level = 65
domain master = yes
preferred master = yes
wins support = yes
logon script = login.bat
logon path = \\Pardus2008\profile\%U
restrict anonymous = no
max protocol = NT
acl compatibility = winnt
ldap ssl = No
server signing = Auto

[homes]
browseable = no
read only = no
comment = Kullanıcıların Home Dizini

[netlogon]
comment = PDC Netlogon Paylaşımı
path = /home/samba/netlogon
read only = no

[profile]
path = /home/samba/profile
read only = no

[public]
path = /usr/public
read only = no
guest ok = yes
comment = Genel Paylaşım

[printers]
comment = All printers
path = /var/spool/samba
browseable = no
printable = yes
şeklindedir.

Saygılarımla.
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/