[Pardus-kullanicilari] web tarayýcý

Hüseyin Kaya huseyin34 at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 09:15:04 EET

Merhabalar;
Pardus'u kurduğumdan beri her türlü sorunumu hallettim ve çok memnunum.Bir
kaç arkadaşıma da kurdum.Çok amatör bir kullanıcıyım.Sorunum web tarayıcı
ile ilgili.Firefox bilgisayarımı kastıkça kasıyor (eklenti
kurmadım).Donmalar oluyor.
Opera'yı denemek istedim.Video sorununu buradan hallettim.Ancak Opera'da
kişiselleştirilemiyor.Firefox 'daki RSS kolaylığı burada yok.
Sadelikten yana olduğumdan arayışa girdim.Paket listesinde Arora web
tarayıcı var.Onu kurdum.Ancak oda bazı siteleri eksik görüntüledi.Türkçe bir
kaynak bulamadım hakkında.Korktum ve kullanamadım.
Konqureor bence pek kullanışlı değil.Kaba geliyor bana.
Arkadaşlarla aramızda konuştuğumuz  konuyu burada paylaşmak istedim.Kısacası
sade ve kişiselleştirilebilir,hızlı bir  web tarayıcı yok sanırım.Google
Chrome 'a ise sadece uzaktan bakıyoruz şu anda.

Fikir ve bu konuda yardımlarınızı beklerim.

Saygılarımla