[Pardus-kullanicilari] GYachI Pisi paketi

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
24 Kas 2008 Pzt 22:00:55 EET

On Monday 24 November 2008 17:06:31 Tevfik Tiyetli wrote:

> Mehmet bey ,
> paketi hazırladığınız için teşekkür ederim. Paketi kurmadan yaptığınız
> uyarıyı okuyunca tırstım :)
> Bu paketi kurunca, paketin düzgün çalışmaması dışında ne tür riskleri
> olabilir.

Bu paket için söylüyorum: paketle ilgili uyumsuzluklar dışında birşey
olmayacaktır:) Ama genel anlamda playground, paketlerin henüz tam pişmeden
önce yani henüz depo için hazır değilken tutulduğu bir yer olduğu için, burdan
paket kurmanız sizin sorumluluğunuzda oluyor ve resmi olarak pardus
kanallarından herhangi biriyle destek taleb edemiyorsunuz.

--
Mehmet Nur Olcay