[Pardus-kullanicilari] Pardus ve VPN

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
24 Kas 2008 Pzt 17:08:03 EET

Merhaba arkadaÅŸlar,

VPN hakkında bilgi ve varsa ilgi almak istiyorum. Pardus'a  geçmeden önce ev
ile işim arasında US Robotics modemler aracılığıyla VPN kurmuştum. Daha
doğrusu ADSL hattı içinden bir tunel açmıştım. Bu her iki uçtaki modemlerin
aynı olup bu işlemi desteklemesiyle olmuştu ve de evden iş ağıma işten de ev
ağıma rahatça ulaşabiliyordum.

Daha sonra eve Quiknet bağlattım, 10 Mbit dowload, 5 MBit upload hızım var,
ama artık modem değiştiği için tek bildiğim VPN bağlantı şekli geçerli
değil. Bilgiyasarlar üzerinde çalıştırılan programlar vasıtasıyla VPN kurmak
mümkün sanırım hatta bunun için Kvpnc diye bir program var. Benim amacım 2
network'ü birbirine bağlamak. Bunun nasıl yapıldıgını gösteren bir belge var
mıdır?

Herkese selamlar,

--
Gokhan Yurdusev