[Pardus-kullanicilari] sudo gerektiren komutlar

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Kas 2008 Pzt 17:00:55 EET

Merhaba,

2008/11/24 Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com>

> Başka fikir gelmez ise dediklerinize bakacağım.

sanirim chmod +x /usr/bin/mount.cifs is gorebilir

> smb4k yı çok önceleri kullanmıştım. Yakın zamanda bakmışlığım yok. Fakat
> aslında sorum mount.cifs örneğinin yanında başka şeyler için de geçerli.
> Mesela openvpn de var aynı dertten muzdarip olduğum.

openvpn'in yeni versiyonlarinda (2.1 vs.) sanirim kullanici olarak
kullanabilme fonksiyonu gelmisti, veya tap0 tun0 gibi tunel noktalarinin
yaratilmasi esnasinda bu cihaz icin sizin kullaniciniza hak verilmesi
gerekiyordu oyle birseyler. arastirmak lazim.

--
Emre