[Pardus-kullanicilari] GYachI Pisi paketi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Kas 2008 Pzt 12:05:02 EET

Merhaba Tevfik Bey,

Ismim Emre, emere degil :)

PIdgin de Piding degil, Kopete de Koppete degil. :)

Bu duzeltmelerden sonra, verdigim adres "paket istegi" yapabileceginiz bir
yer, ancak bu paket hemen yapilacak ya da herhangi bir zaman yapilacak
anlamina gelmez, cok isteyen olursa ve gelistiricilerden birinin daha onemli
bir isi yoksa yapabilir.

Siz de paket yapmayi ogrenip pek tabii yapabilirsiniz.

Emre