[Pardus-kullanicilari] sayı tuşlarım çalışmıyor

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
24 Kas 2008 Pzt 11:45:08 EET

iyi günler;

aslında yaptığınız bir ayarlamadan dolayı olabilir (bunun ne olabileceğini
bilemiyorum sadece tahmin). ancak ben böyle bilemediğim sorunları çözmek
için basit bir şey yapıyorum (bu yaptığım aslında çözüm değil sadece son
çaresizlik :)  )  . ayrıca kde ile ilgili yaptığınız ayarlar hep gidecek ama
verilerinizde kayıp olmayacak.

ev dizinine gidiniz görünüm menüsünden gizli dosyaları göster i seçiniz.
.kde dizininin içine girip hepsini siliniz yahut başka yere taşıyınız (nolur
nolmaz.) . ctrl+alt+backspace tuş kombinasyonu ile kdeyi yeniden başlatınız
veya Pardus'u yeniden başlatınız. sorun çözülmüşmü kontrol ediniz.

saygılar.

--
Koray Özdemir