[Pardus-kullanicilari] inca usb adaptörle kablosuz bağlanamama

jone metris primum35 at hotmail.com
23 Kas 2008 Paz 12:34:47 EET

sayın arkadaşlar,İNCA UDS54 MODEL usb kablosuz adaptörüm var ama pardus 2008 ile bir türlü bağlanamadım.http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper adresinde ki wikideki yardım aşamalarının tamamını yaptım.sürücüyü yükledim o aşamayı geçince"ndiswrapper -l "yazınca sis163u : driver installed        device (0457:0163) present    yazıyor yüklendiğini anlıyorum.sonra kdesu kwrite /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 komutuyla en son satıra ndiswrapper yazıyorum.sonra adaptörün üzerindeki ışık yanıyor ama ağ yöneticisine girince
 kablosuz ağların altında " shuttle inc(163)(wlan0) " yazıyor ama tara deyince bir ağ bulmuyor.zaten modemde kablosuz ağ ışığı yanmıyor.bununsebebi nedirbu arada modemde sorun yok hergün laptop la defalarca giriyorum.
yardımcı olursanız sevinirim.                                                               DR.KERİM ACAR
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted