[Pardus-kullanicilari] ssh

celal ŞAVUR savur63 at gmail.com
22 Kas 2008 Cmt 22:47:00 EET

2008/11/22 selim ok <selimok at gmail.com>

> Celal Bey,
> Yukarıda ki önerimi denediniz mi acaba?
>
> İyi çalışmalar,
> Selim
> --
> One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/

Selamlar deneme gerek kalmadı çünkü benim ssh zaten çalışıyormuş . benim
hata yaptığım nokta aynı ağdaki iki bilgisayarlardan bir tanesine gerçek ıp
ile ulaşmak . ssh ta buna izin vermiyor. diyebilirim. ben leptoptam masa
üstüne bağlanmak isityordum . masaüstü bilgisayarım için modemden 22 portunu
açmıştım. leptoptan gerçek ip ile masa üstüne bağlanmak istiyordum. ama
ikiside aynı ağda olduğu için hata veriyor yani izin vermiyor. Dün gece
Evren Beyle deneme yaptık o benim bilgisayarıma direk bağlanbili. sonra
bende onun kine bağlandım. yani hata yok. çünkü farklı ağlarda olduğumuz
için. yani anlayacağımız . aynı ağda bilgisayarlara bağlanırken local ip
leriüzerinden bağlanmamız gerekiyor. yardım eden herkese çok tşkler....

selametle....

--
Celal ŞAVUR