[Pardus-kullanicilari] Kmail'imi kaybettim, imdaaaaat

besim durgun bpardusd at gmail.com
22 Kas 2008 Cmt 12:32:11 EET

1. Ana bilgisayardaki Kmail dizini hala yerinde duruyor mu? Duruyorsa,
muhtemelen dizin izinleri ile ilgili bir sorun oluÅŸturmuÅŸ olabilirsiniz.
Dizin aktarma işlemini root olup da mı yaptınız? Öyle ise izinleri
değiştirmeniz gerekir. Dizin özelliklerinden bunu yapabilirsiniz.

2. Aktardığınız bilgisayarda da ilgili dizin izinlerini kendi kullanıcınız
yapmalısınız.

Besim

22 Kasım 2008 Cumartesi 12:22 tarihinde Emre Kocaoglu <