[Pardus-kullanicilari] bozuk resimler...

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
22 Kas 2008 Cmt 12:12:00 EET

Saturday 22 November 2008 11:35:00 Özgür KURU tarihinde şunları yazmıştı:
> x1200 radeon chipset var rs690m modeli
> sürü olarak fglrx var 3b desteği mevcut.

Bence hata takip sisteminde bir hata kaydı açın. Sorun sanırım Ati sürücüsü ile ilgili bir durum.
Ati her 30 günde bir yeni sürücü güncellemesi çıkartıyor ve bir çok sorunu çözüyor. 2009 yılından itibaren çok
daha iyi sürücüler gelecek diye bekliyorum. Özellikle yeni gelecek Kernel 2.6.28 beni çok umutlandırıyor. Tabi
Pardus bu Kernel'e ne zaman geçer bilmiyorum.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOÄžANLAR UPS