[Pardus-kullanicilari] Kmail'den baþka bir Kmail'e mail ve adres aktarmak

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
22 Kas 2008 Cmt 11:08:26 EET

Besim Bey çok teşekkür ederim, dediğinizi yaptım ve Thunderbird meselesi halloldu.

Şimdi bir ricam daha var: Kmail'deki maillerimi ve adreslerimi en pratik şekilde başka bir bilgisayardaki Kmail'e nasıl aktarabilirim? Bunu daha önce de sormuştum, gelen cevaplarla sorun ilk önce halledilmiş gibi görünmüştü, ama naklettiğimi sandığım maillerin sadece adlarının aktarıldığını, içeriklerinin aktarılmadığını daha sonra farkettim. Bu sebeple yeniden soruyorum. Birisi yardımcı olabilirse sevinirim.