[Pardus-kullanicilari] Hata takip sistemi.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
21 Kas 2008 Cum 15:19:23 EET

Evet ben de öyle yapıyorum ama bu durumu fark edene kadar epey
uğraştım, sırf bu sorun yüzünden bir iş için günlerce çabaladığımı
biliyorum, neyse ki şimdi rahatım. Bence bu durumla ilgili
kullanıcılar bir şekilde bilgilendirilmeli ya da bu sorun çözülmeli.
Mesela Tar paketinde yaşanan sıkıntı sinir bozucu. Bilmeyen bir
kullanıcı sistemi beğenmeyecektir. Aynı şekilde SoundKonverter
paketinde bir wav dosyasını mp3'e çeviremeyince kullanıcı Pardus'a bok
atmaya başlayacaktır...