[Pardus-kullanicilari] pcmcia yuva çalıştırma

surhay at ajiba.com surhay at ajiba.com
21 Kas 2008 Cum 13:52:45 EET

Merhaba Mert bey,

Bende acemilik zamanlarımda benzer sorunlarla karşılaşmıştım ama mutlaka
çıktıyı göndermelisiniz ki uzman arkadaşlar yardım edebilsinler.

Beni kullandığım yöntemle Pardus'dan çıktınızı Windows klasöründeki bir text
dosyasına yazdırın. sonda da Windows tan epostanın içine metni yapıştırarak
gönderin.

Yöntemi şöyle açalım. ( hatam olursa uzman arkadaşlar lütfen düzeltsin.)

1 Grafik ekranda iken Terminal penceresini açın.
  Pardus>Programlar>Sistem>Terminal Programı (Süper kullanıcı)
 (benim menumde  bu sırada sizde farklı olabilir) şifrenizi girin.

2 Size önerilen komutları verin.

3 Çıkan listeyi fare ile tamamını seçip kopyala yı tıklayın.
(Burada terminal pencerenizi biraz buyutmenizi tavsiye ediyorum, satır sonları
aşağıya kaymadan çıksın.)

4 Openoffice Kelime İşlemci programını açıp bu metni içine yapıştırın.

5 Dosyayı Windows bölümüne kopyalayın.

6 Sonrada Windows'tan bu dosyayı tekrar açıp içindeki metini kopyalayıp
epostanızın içine yapıştırın ve gonderin.

7. Liste buraya ulaşınca bakın sorunlarınız ne kadar hızla çözülüyor.
Pardus'la çözelmeyecek sorun yok gibi değilmi? Bu çıktı sorunuda çözülmüş
kabul ediyorum. :-)

Bu işinize yarayacaktır sanırım.

Kolay gelsin.

Surhay Süren