[Pardus-kullanicilari] Radeon 9100 IGP Ekran Kartý Nasýl Yüklerim

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Kas 2008 Per 18:28:21 EET

Merhaba,

2008/11/20 Gmail Hesabım <asir.demirel at gmail.com>

> arkadaşlar kusura bakmayın ben başka bir bilgisayarla karıştırdım benim
> ekran
> kartımı
>
> Grafik İşlemci Özellikleri:
>      Görüntü Bağdaştırıcısı     VIA Chrome9 HC Integrated
>      GPU Kod Adı              Chrome9  (Integrated 1106 / 3371, Rev 01)
>
> bunun  nasıl 3d desteğini yükleyebilirim buna yardımcı olurmusunuz.

Bu kart icin linux altinda 3B destegi bildigim kadari ile yok. Kart
sahipleri VIA'ya gonderilmek uzere imza falan toplamis zamaninda.

Ancak kart Windows'da bile zaten cok yavas, 3 boyut acikken hareketler vs.
bile yavas oluyormus.

Kisaca sadece goruntu vermek ve 2 boyut film vs. oynatmak icin gelistirilmis
giris seviyesinde bir kart bu. Bosuna zamaninizi harcamayin.

--
Emre