[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Kas 2008 Per 17:17:50 EET

Merhaba Koray Bey,

2008/11/20 Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>

> merhaba;
> 1. sorunuzun ne olduğunu bile bilmiyorum , sanırım cevap herkes kendi
> pc'sindeki hesabı kullanıyor.
> 2. sorunuzun cevabıda şu , önceden beridir kullandığımız network disk
> denilen ve ağa normal bilgisayar gibi bağlanan harici diskimiz vardı. bu
> diskteki dizinlere smb:/bergama/ortak  şeklinde her bilgisayarın masaüstüne
> koyduğum bir kısayol ile hallediyorum. belki daha iyi yapılabilir bu iş, ama
> ben bu kadarını biliyorum.
> 3. sorunuza ise herhangi bir posta sunucumuz yok diyebileceÄŸim.

Yanitlar icin tesekkurler, nispeten sorunsuz bir gecis olmus cunku ortak
paylasimda ve/veya kullanici dogrulanmasinda kullanilan merkezi sistemler
vs. kullanmiyorsunuz (authentication, domain, active directory vs.).

Paylasim icin ortak ag diski kullanmak guzel fikir olmus, yedeklemeye dikkat
edildigi takdirde tabii :)

Saygilar,
--
Emre