[Pardus-kullanicilari] ağ programcığı ve başka bir hata daha

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 20:13:31 EET

2008/11/19 ismail <ismailparduslist at gmail.com>

> Kde3 ve Kde4 her ikisiyle de denedim. Konsoldan denedim sonuç aynı. En son
> ki
> toplu güncellemelerden önce de böyle bir sorun olmuştu. Sunucuyla ilgili
> bir
> problem olsa gerek.
> Firefox tan paketler.pardus.org.tr adresi içinde aynı hatayı veriyor.

Planlı elektrik kesintisinin aniden öne çekilmesi sebebiyle DNS sunucuları
ve Paketler sitesini barındıran sunucu kapanmış. Şu anda DNS sunucuları
çalıştırılmakla beraber Paketler sunucusu üzerinde çalışılıyor. Sunucu
çalışır hale geldiği zaman muhtemelen bu sorunları yaşamayacaksınız. Bir
süre beklemenizi tavsiye ediyorum. Sunucunun açılıp açılmadığını
http://paketler.pardus.org.tr/ adresine girmeyi deneyerek görebilirsiniz.