[Pardus-kullanicilari] AÇILIÞTA SORUN

Ramazan KARAKAÞ rkarakas43 at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 00:57:33 EET

*Mayıs-Haziran 2008 gibi benzer sorunla karşılaşılmış. Kablosuz kartın*
*BIOS'tan kapatılması durumunda geçici olarak sistemin açıldığı söylenmiş*
*ancak sonradan kalıcı çözüm gelmiş anlaşılan. Aşağıdaki adresleri okuyup,*
*benzer bir duruma sahip misiniz, bakar mısınız? Dizüstü mü kullanıyorsunuz?
*
*Lenovo mu? Anladığım kadarıyla daha önceden sistem düzgün çalışıyordu,
iÅŸten*
*gelip baktığınızda ansızın çalışmadğını fark ettiniz, sistem en son*
*çalışırken ne yapmıştınız? Bir sistem güncellemesi mesela?*
**
Arkadaşlar benim bilgisayarım normal masaüstü en son bilgisayarımda bulunan
inca marka digital tv kartını tanıtmaya çalışmıştım ve sanırım başarılı
görünüyordu sorun bu karttan kaynaklanır mı ayrıca kablosuz kartım yok. tv
kartını biostan kapatabilirmiyim.