[Pardus-kullanicilari] garanti etiketi

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
18 Kas 2008 Sal 16:28:31 EET

On Tuesday 18 November 2008 16:12:19 Yusuf Muhsin wrote:
> bilgisayarın ram değiştirecem ama vidasının üzerine etiket var, kaldırsam
> garantide sıkıntı olur mu? (asus eee pc 900)

Üstündeki etiketi minik bir operasyonla çıkarabilirsiniz. Eğer yırtmazsanız
tekrar yapışıyor. Ben bir saat tornavidası ile milim milim kaldırarak
çıkarmıştım. Eğer kasayı sökecekseniz ise hiç uğraşmayın klavyenin altındaki
vidalardan birinin üstüne garanti etiketi koymuşlar.

Aldığım gün söktüğüm için oradan biliyorum =)

--
Akın Ömeroğlu
www.ozgurlukicin.com