[Pardus-kullanicilari] Firefox-Eksik eklenti

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
18 Kas 2008 Sal 13:07:42 EET

Merhabalar;

Aydın Şenler wrote On 18-11-2008 12:59:
> Firefox ta bazı sitelerde (Ör: gittigidiyor.com) "eksik eklenti kur" uyarısı
> çıkıyor ama eklentiyi bulamıyor ve kuramıyor sonra da elle kurun diyor.
> Bu neyin nesidir?

firefox'unuz bir önceki oturumunuzda açık kalıp bilg. kapatılırken
otomatik olarak mı kapatıldı?

şu şekilde bir senaryoda durum doğrulanabiliyor.

1) firefox açıkken bilg. yeniden başlatılır.
2) yeniden başlatılan bilg.da sistem açılınca firefox başlatılır.
3) herhangi flash kullanan bir siteye girildiğinde flash'ın yüklü
olduğunu firefox'un görmemesine tanık olunur :)

sorun firefox'tan kaynaklanıyor diye duymuştum ama konuyla ilgili başka
geliştirici arkadaşlar da kontrol ederlerse iyi olur.

> Galiba bu konu daha önce de geçti ama ben kaçırmış olabilirm.
> Eğer kusurlu isem... affola!

en fazla geçmişte konuşulan thread'e link verilir, dert etmeyin :)
e-posta listeleri bu yüzden var zaten.

iyi çalışmalar

-serdar