[Pardus-kullanicilari] tema

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
17 Kas 2008 Pzt 23:33:24 EET

Kubilay KOCABALKAN wrote On 17-11-2008 08:43:

> Monday 17 November 2008 01:27:41 Blue Berry tarihinde şunları yazmıştı:

> yapıyor ama

> KDE4 tema yüklendikten sonra oturumu kapatıp tekrar açarsanız tema
> yüklenecektir. Umarım KDE4.2 ile çok daha sağlıklı bir masaüstüne
> kavuşacağız.

hmm, ben test deposundaki kde4.1.3'ü kullanıyorum , bu dediğiniz
sorunların hiçbiri olmuyor, çatır çatır tema değiştirip ekran
efektlerini kullanabiliyorum.. herhangi gördüğüm bir sorun olursa da
uluzilla'ya ya da kde bugzilla'sına bildirme niyetindeyim.. şimdilik
beni ciddi derecede rahatsız eden bir sorun olmadı.. (yeteri kadar
araştırmadım ama ctrl+alt+d ile masaüstüne düşememem rahatsız ediyor
sadece, o kadar :) )

biraz maceraperest olmak istiyorsanız ve dosyalarınız yedeklenmişse (en
azından /home dizininiz ayrı bir bölümlendirmede ise) kde4.1.3'ü
denemenizi tavsiye ederim.. bir çok hata giderilmiş gözüküyor.. tadına
bakılabilir bence =)

-serdar