[Pardus-kullanicilari] virtualbox sorunu.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
17 Kas 2008 Pzt 15:10:29 EET

geçenlerde virtualbox'ı 2.0.4 sürümüne güncelledim. Bugün programı açtığımda
;

*etc/init.d/vboxdrv setup*

komutunu çalıştırmam gerektiğini belirten hata çıkıyor. Buraya kadar herşey
normal, kernel güncellemesinden sonra oluşan durum bu, defalarca yaşadığım
için çözümü biliyorum. Ancak gerekli komutu root olarak verdiğimde;
*
/etc/init.d/vboxdrv setup
Stopping VirtualBox kernel module ...done.
Recompiling VirtualBox kernel module ...failed!
  (Look at /var/log/vbox-install.log to find out what went wrong)*

şeklinde bir hatayla karşılaşıyorum.

*# modprobe vboxdrv
FATAL: Could not open '/lib/modules/2.6.25.16-108/misc/vboxdrv.ko': No such
file or directory*

çıktısı da böyle. Ayrıca

*/etc/modules.autoload.d/kernel-2.6

*dosyasında *vboxdrv *ekli*.*

Bir arkadaşın listedeki tavsiyesiyle kernel*-*source paketini kaldırıp
tekrar kurdum, sonuç değişmedi.

Virtualbox'ı kaldırıp yeniden kurdum yine aynı.

Sorun ne olabilir?