[Pardus-kullanicilari] Birden fazla bilgisayarı güncelleme

Fatih Tumen fthtmn at gmail.com
16 Kas 2008 Paz 19:14:28 EET

Paketlerin kurulu oldugu (birinci) bilgisayarin /var/cache/pisi/packages
dizinindeki pisi-index.xml.bz2 dosyasi, o dizindeki pisi paketlerinin indeks
dosyasidir. Bu dosyayinin adresini diger (ikinci) bilgisayarda yeni repo
olarak eklemeniz gerekiyor.

wiki sayfasindan:

birinci bilgisayarda:

# pisi lr
pardus-2008.1
   http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2008.1/pisi-index.xml.bz2

# pisi rr pardus-2008.1
pardus-2008.1 isimli depo sistemden çıkarıldı.

# pisi ar fch ftp://eflatun/pardus-2008.1/pisi-index.xml.bz2

burdaki

ftp://eflatun/pardus-2008.1/pisi-index.xml.bz2

birinci bilgisayardaki pisi paketlerinin indeksi oluyor.

tabi birinci bilgisayara ftp sunucusunu kurmus olmaniz gerekiyor. Bu birinci
bilgisayari pardus sunucusuyla 'rsync' yapmanizi gerektirmiyor.

Eger harici bir diskiniz varsa, ftp kullanmaniz da sart degil. Temel olan
ikinci bilgisayarin reposuna indilmis paketlerin oldugu dizindeki
pisi-index.xml.bz2 dosyasini eklemek.

ftp kullanmiyacaksaniz komut su hale gelir:

# pisi ar /media/haricidisk/pardus-repo/pisi-index.xml.bz2

Aciklayici olmustur umarim.

--
Fatih Tümen