[Pardus-kullanicilari] Birden fazla bilgisayarı güncelleme

selami yavuz selamiyavuz at gmail.com
16 Kas 2008 Paz 18:29:52 EET

Bunu bi kez denedim ve yanlış hatırlamıyosam serverda ne var ne yok
indiriyo...
bir paketin bir sürü versiyonu geliyo bilgisayara..
ben sadece istediklerim gelsin istiyorum, onlarda zaten bilgisayarımda
(/var/cache/pisi/packages)
burdaki mevcut güncellemeleri diğer bilgisayarda da kurmak istiyorum..