[Pardus-kullanicilari] mime türü bulunamadý?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Kas 2008 Paz 17:09:16 EET

Merhaba, onceki mail icin kusura bakmayin gidiverdi klavyenin azizligi :)

2008/11/16 İsmail Balcıoğlu <ismailparduslist at gmail.com>

> Bu adrestekileri denedim. Fakat konqueror  da dosya iliÅŸkileri sekmesindeki
> öntamımlılar butonu pasif olarak gözüküyor.Aynı sekilde tasmada da pasif,
> ayrıca enter sol tık vs. kullanamıyordum. Aktif olsaydı da o butona
> basamazdım sanırım. Konsolu da kullanamıyorum bu arada.
> Fena bozmuÅŸum galiba :)

Tum kisisel ayarlarinizi kaybetmek pahasina (yedekledikten sonra),
CTRL+ALT+F1 ile konsoldan login olup (kendi kullanicinizla).

cd /home/kullanici_adi/kde3.5
rm -rf *

komutlarini deneyebilirsiniz. Tum KDE 3.5 ayarlariniz, bilgileriniz ve
belgeleriniz gidecektir.  Bir ihtimal oncesinde:

cd /home/kullanici_adi/kde3.5/share
rm -rf mimelnk
rm -rf config

de denenebilir.  Bu sadece ayarlari ucuracaktir.

Emre