[Pardus-kullanicilari] Scilab Pisi Paketi denemesi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Kas 2008 Paz 14:48:52 EET

Merhaba,

2008/11/16 Cagacan Deger <cagacan at gmail.com>

> <http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yeni_Ba%C5%9Flayanlar_%C4%B0%C3%A7in_Paket_Yap%C4%B1m_Rehberi>
> sudo pisi build pspec.xml --debug
>
> komutuna soyle bir cevap aliyorum:
>
> Paketler çalışma dizinine yazılıyor.
> Program sonlandırıldı.
> <class 'pisi.pxml.xmlfile.Error'>:
> '/home/cagacan/Desktop/scilab_derle/pspec.xml'
> dosyasının XML sözdizimi geçersiz
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.

pspec.xml veya actions.py dosylarinizda sorun olabilir. Eger ekleyip
gonderirseniz belki bir cozum bulunabilir. Bir de pakito denen yazilimcik
var, tam olarak duzgun calisiyor diyemem ama kdesu ile claistirirsaniz sorun
olmayabilir, onu netten bulup, biraz daha isinizi kolaylastirabilirsiniz.

Oncelikle , bu program paketlenmeden once derlenebiliyor mu ona bakabilir
misiniz? yani ./configure make flan dediginizde derlenip kurulabiliyor mu?
Bu sekilde duzgun calisiyor mu?

Sonrasinda,
1) Derlenmesi icin gereken paketler (./configure betiginin ciktisina gore)
2) Calismasi icin gerekli paketler
nedir bunlari bulmalisiniz. Bunlari pspec.xml dosyasina yazmalisiniz.

Daha sonra yazim da dogru ise calismasi lazim.

--
Emre