[Pardus-kullanicilari] pisi paketi oluşturma hatası

Ahmet Muratoglu ahmetmuratoglu at gmail.com
15 Kas 2008 Cmt 21:45:22 EET

Geliştirme araçları kurulu ve kütüphaneleri kurulu,kendi yaptığım paketler
derken kendi çalışmalarımda da aynı sorun var demek istedim,zaten dikkat
edersen verdiğim komutun kendi paketlerimle ilgisi yok sadece svn geliştirme
deposundan bir deneyim dedim sorun çıkarcak mı diye ve şunu anladım ki
sistemim diğer paketlerde de aynı sonucu döndürüyor,ayrıca ilgilendiğin için
çok teşekkür ederim...

Not:Sistemimde perl 5.8.8 kütüphanesinin çakışması var ve pisi sürekli perl
güncellenmesini istiyor...